SPRAWDŹ NASZE PAKIETY PROMOCYJNE! |
WAŻNE!
Recepcja obiektu znajduje się w Wancie- ośrodku przy ulicy Grunwaldzkiej 21, dosłownie 150 metrów od Jasnego Pałacu. Po odbiór kluczy oraz opłacenie rezerwacji w pierwszej kolejności zapraszamy właśnie tam.
Ważne informacje:
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
Wcześniejsze zameldowanie lub przedłużenie doby jest możliwe za dodatkową opłatą 50 zł zgodnie z dostępnością pokoi w obiekcie - prosimy uprzednio zgłosić chęć skorzystania z oferty w Recepcji.
Dzieci do lat 4 śpiące z rodzicami lub w łożeczku dziecięcym- bezpłatnie.
Dzieci w wieku od 4 do 14 lat śpiące na dostawce w cenie 90 zł/ doba ze śniadaniem.
Dorośli oraz dzieci po 14 roku życia śpiący na dostawce w cenie od 140 zł/ doba ze śniadaniem.
Na terenie ośrodka oferujemy parking niestrzeżony - zamykany w cenie 20 zł/ doba.
Polityka względem zwierząt- koszt pobytu z psem to 30 zł/ doba.
Przedpłata:
Gwarancją rezerwacji jest wpłacenie zadatku w wysokości 30 % kosztu pobytu w terminie podanym w potwierdzeniu rezerwacji.
Brak wpłaty zadatku w ustalonym z Recepcją terminie skutkuje anulacją rezerwacji. Dopłatę do pobytu prosimy uiszczać w dniu przyjazdu w Recepcji.
Drogi Gościu,
Jeśli potrzebujesz faktury - konieczne jest podanie numeru NIP w momencie rezerwacji pokoju.
Brak NIP uniemożliwi wystawienie faktury przy rozliczeniu końcowym.
POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW KONSUMENCKICH
Polskie Koleje Linowe S.A. informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, spory pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami rozwiązywane mogą być na drodze pozasądowej.
Podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie z siedzibą przy ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków (www.krakow.wiih.gov.pl).
Informujemy, że w przypadku, gdy spór dotyczy umów zawartych za pośrednictwem strony internetowej lub innych środków elektronicznych (sprzedaż internetowa, oferta kierowana za pośrednictwem wiadomości e-mail), Klienci mogą występować do podmiotu uprawnionego do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich ze skargą o rozstrzygnięcie sporu w postępowaniu pozasądowym za pośrednictwem platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii. Stanowi ona jeden punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich; Dz.U. EU nr L 165/1).
Przed skorzystaniem z platformy ODR zapraszamy do kontaktu z Polskie Koleje Linowe S.A. za pośrednictwem :
E mail: rezerwacja@jasnypalac.pl
lub w formie pisemnej na adres:
ul. Bachledy 7D, 34-500 Zakopane