Ważne informacje




SPRAWDŹ NASZE PAKIETY PROMOCYJNE!



WAŻNE!


           Recepcja obiektu znajduje się w Wancie- ośrodku przy ulicy Grunwaldzkiej 21, dosłownie 150 metrów od Jasnego Pałacu.                                        Po odbiór kluczy oraz opłacenie rezerwacji w pierwszej kolejności zapraszamy właśnie tam.



Ważne informacje: 


Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu a kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu. 

Wcześniejsze zameldowanie lub przedłużenie doby jest możliwe za dodatkową opłatą 50 zł zgodnie z dostępnością pokoi w obiekcie - prosimy uprzednio zgłosić chęć skorzystania z oferty w Recepcji. 

Dzieci do lat 4 śpiące z rodzicami lub w łożeczku dziecięcym- bezpłatnie.

Dzieci w wieku od 4 do 14 lat śpiące na dostawce w cenie 90 zł/ doba ze śniadaniem.

Dorośli oraz dzieci po 14 roku życia śpiący na dostawce w cenie od 140 zł/ doba ze śniadaniem. 
Na terenie ośrodka oferujemy parking niestrzeżony - zamykany w cenie 20 zł/ doba. 

Polityka względem zwierząt- koszt pobytu z psem to 30 zł/ doba. 


Przedpłata:


Gwarancją rezerwacji jest wpłacenie zadatku w wysokości 30 % kosztu pobytu w terminie podanym w potwierdzeniu rezerwacji.       

Brak wpłaty zadatku w ustalonym z Recepcją terminie skutkuje anulacją rezerwacji. Dopłatę do pobytu prosimy uiszczać w dniu przyjazdu w Recepcji. 


Drogi Gościu,

Jeśli potrzebujesz faktury - konieczne jest podanie numeru NIP w momencie rezerwacji pokoju. 

Brak NIP uniemożliwi wystawienie faktury przy rozliczeniu końcowym.




POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW KONSUMENCKICH


Polskie Koleje Linowe S.A. informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, spory pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami rozwiązywane mogą być na drodze pozasądowej.

Podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie z siedzibą przy ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków (www.krakow.wiih.gov.pl).

Informujemy, że w przypadku, gdy spór dotyczy umów zawartych za pośrednictwem strony internetowej lub innych środków elektronicznych (sprzedaż internetowa, oferta kierowana za pośrednictwem wiadomości e-mail), Klienci mogą występować do podmiotu uprawnionego do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich ze skargą o rozstrzygnięcie sporu w postępowaniu pozasądowym za pośrednictwem platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii. Stanowi ona jeden punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich; Dz.U. EU nr L 165/1).

Przed skorzystaniem z platformy ODR zapraszamy do kontaktu z Polskie Koleje Linowe S.A. za pośrednictwem :

E mail: rezerwacja@jasnypalac.pl

lub w formie pisemnej na adres:

ul. Bachledy 7D, 34-500 Zakopane